Олімпіада з англійської мови 2015-2016 навч. рік
8 клас – Домнишева Анастасія - 3місце у другому етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.
9 клас – Яловенко Анастасія – 2 місце у другому етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.
11клас – Бойко Анастасія – 2 місце у другому етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.
Концепція сучасного олімпійського руху належить барону П'єр де Кубертену, з чиєї ініціативи 23 червня 1894 року було засновано Міжнародний олімпійський комітет (МОК). З тих пір повсюдно стали дотримуватись принципу, згідно якого олімпійський рух являє собою життєву філософію, що підносить і поєднує в єдине ціле переваги тіла, волі і розуму. Поєднуючи спорт з культурою і освітою, він прагне до створення способу життя, заснованого на радості від зусилля, на виховній цінності гарного прикладу й на повазі до загальних основних етичних принципів. Критерієм належності до Олімпійського руху є згода дотримуватися положень Олімпійської хартії.
Сутність місії шкільного олімпіадного руху полягає не стільки у виявленні унікальних талантів (життя саме винесе їх рано чи пізно на гребінь слави), як у мотивації бажання якомога ширшого кола школярів активно долучитись до наукових досягнень сучасності. Звісно, що для успішної участі в олімпіадах потрібні додаткові щодо поточного розкладу діяльності школяра та вчителя зусилля.
У цьому процесі я стаю учням і тренером. Відомо, що мінімум часу я пояснюю, а максимум часу та зусиль спрямовую на занурення в різні вправи та завдання самих учнів. Я чітко знаю – лише через учнівську персональну діяльність можна по – справжньому навчити. Працюючи вчителем – тренером , я є ефективним оптимізатором учнівського цільового навчання. Я вільно володію змістом дисципліни і добре вмію добирати той навчальний комплект персональної роботи учня, котрий і дає позитивні результати. І ось моя гордість, мої вихованці,які зайняли призові місця у 2етапі етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.
—————